Ülkemizde ve dünyada küresel salgının etkisiyle kısmi olarak sosyal izolasyon devam ediyor ve bununla birlikte internet erişimi de her geçen gün büyüyor. Bu da birçok şirketin bu dönem için tasarlanmış etkili sosyal medya stratejisi benimsemesine...
Sosyal medya uzmanı, hizmet verdiği firmaların reklam ve pazarlama süreçlerini, sosyal medya platformlarındaki rakip analizi, hedef kitle analizi, post planlaması, hesap moderasyonu gibi süreçlerde çalışan kişilere verilen addır. Sosyal med...
İnfluencer ne demek açıklamadan önce kelimenin Türkçe karşılığını öğrenelim. İngilizce bir kelime olan İnfluencer, Türkçede “etkileyen kişi” anlamına geliyor. Sosyal medyada yüksek ve istikrarlı bir takipçi kitlesine sahip olan ve paylaşımları il...
Sosyal medya paylaşımları yaparken rakiplerinizin arasından sıyrılmanız ve dikkat çekebilmeniz için illüstrasyon tasarımlarından, vektörel çizimlerden faydalanabilirsiniz. Bu çizimlerle zenginleşen infografik içerikler oluşturabilirsiniz. Instagra...
Sosyal medya için tasarım hazırlarken hizalamaya, eşitliklere ve alt-üst-sağ-sol boşluklarına dikkat etmelisiniz. Görselin odak noktası orta kısımda etrafta bırakılan boşlukları eşit ölçüde ayarlayabilirsiniz. Text sütununuzu ortaladığınızda sağ ve s...
Çok sayıda kullanıcının yer aldığı Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin ve Pinterest gibi sosyal medya platformları birbirinden farklıdır ve içerikleri bu farklılığa uygun olarak üretilmelidir. Hangi sosyal medya mecrasında paylaşım yapılacaksa o p...
Günümüzde markalar kaliteli ve etkili içerikler üreterek, hedef kitlelerine tamamıyla nüfuz etmek için çok çabalıyorlar. Bugünün sosyal medya algoritmaları sayesinde tüketicilere geleneksel ve doğal yollardan ulaşmak çok zor olsa da neyse ki, sosyal ...
Bir markanın, ürün ve hizmetlerine karşı algı oluşturarak mevcut ve potansiyel müşterilerinin algısını yönetmesi; “arama motorlarında üst sıralara yükselmesi ve markalaşması” adına önemli bir adımdır. Bunu yapabilmek için de; etkili ve özgün içerikle...
Sosyal medya, aslında insanların günlük yaşamlarını, fikirlerini, bilgi ve deneyimlerini paylaştıkları bir dijital ortam. Yani aslında insan odaklı ve kurum, kuruluş ya da şirketler gibi insan dışı kullanımları için tasarlanmış bir mecra değil. Bu yü...
Sosyal medya yönetimi; Sanal alemdeki sayfa ve hesapların kullanılırken bunun nasıl olması gerektiğini, nasıl yollar izleneceğini, herhangi bir durum karşısında hangi yöntemlere başvurulacağını,marka tanıtım ve yönetimlerinin nasıl olması gerektiğini...
- 1
- 2